3.10.15

ACQUAINTED

JUMPER: Zara
SKIRT: CNDirect HERE
SHOES: Zara
BAG: Zara

Autumn has finally arrived which means it's time to change the place of the clothes in the wardrobe. Goodbye crop tops and jumpsuits, hello turtlenecks. In fact, I don't complain at all 'cause even though I'm crazy about summer, the fall is my favorite season when it comes to fashion. I think this is the season that requests a lot of creativity and I love it! Enough talking about the weather, this is my first autumnal look. I wear a baby blue turtleneck jumper with a black fringed skirt and patent leather boots. About skirts, it's really weird 'cause I only wear them in autumn... Why? I wish I knew it... Well, I leave you with this existential question, and I wish you a great weekend!
L'automne est arrivé ce qui veut dire qu'il est temps de changer les habits de place dans la garde-robe. Au revoir les crop tops et les combinaisons, bonjour les cols roulés. En fait, je ne m'en plains pas du tout car, même si je suis folle amoureuse de l'été, c'est l'automne que je préfère quand il s'agit de mode. Je trouve que c'est la saison qui fait le plus appel à la créativité et j'adore ça! Assez parlé du temps, voici donc mon premier look automnal. Je porte un pull col roulé bleu clair avec une jupe à franges noire ainsi que des bottines vernies. Les jupes, c'est vraiment bizarre parce que je n'en porte quasi qu'en automne... Pourquoi? J'aimerais le savoir... Bon, je vous laisse sur cette question existentielle et je vous souhaite un excellent week-end! 

Don't forget to follow me on the other social media
     

1 comment :

BLOGGER TEMPLATES BY pipdig