2.9.15

BANDANA


TOP: Dresslink HERE
PANT: Zara
SHOES: Sacha

I'm so sad september's already here but I have to admit that I missed my fall clothes and I'll be happy to wear them again! But for now, summer's still around the corner for a few days more so why not wearing an off shoulder top to enjoy this perfect weather? This one's from Dresslink and I matched it with a boyfriend jeans and some Timberlands to break the girly side of the top. I love the pattern of this top, I always liked bandanas so this one was perfect for me!
Je suis trop triste qu'on soit déjà en septembre. Même si je dois bien admettre que mes vêtements d'automne me manquait beaucoup - genre vraiment beaucoup! Mais pour l'instant, l'été est encore là donc pourquoi pas en profiter pour mettre un top sans manches? Celui-ci vient de chez Dresslink et je l'ai assemblé avec un jeans boyfriend et des Timberland pour casser un peu le côté girly du top. J'ai toujours adoré l'imprimé bandana donc celui ci était parfait pour moi!

Don't forget to follow me on the other social media
     

No comments :

Post a Comment

BLOGGER TEMPLATES BY pipdig