17.8.15

THE HILLS

TOP: HERE
SHORTS: Pull & Bear
SHOES: Mango 
NECKLACE: H&M

Hey, hope you guys had a great week end! The weather in Brussels doesn't look like summer anymore but I just can't let my summer clothes in my wardrobe so I shoot this outfit. I love this combo of a this off shoulder top from Newdress and my favorite denim shorts from Pull & Bear. I think it's a safe bet for an effortlessly cool look! I'm also wearing my Mango shoes for the first time - haha it's never too late right? 
Hey, j'espère que vous avez eu un super weekend! Le temps ici à Bruxelles n'est plus du tout estival mais malgré ça j'ai du mal à me résigner à laisser mes vêtements d'été dans mon armoire donc j'ai quand même décidé de shooté cette tenue malgré tout. J'aime l'ensemble de ce off shoulder top qui vient de chez Newdress et de mon short en jeans préféré de chez Pull & Bear. Je trouve qu'avec cette tenue on est sur d'avoir un look cool et sans avoir l'air d'en avoir fait des tonnes! J'ai finalement assemblé le tout avec ces shoes de chez Mango que je mettais pour la première fois - haha il n'est jamais trop tard pas vrai? 

Don't forget to follow me on the other social media
     

Get this look for $54+ on Lookastic: Black Off Shoulder Top, Blue Ripped Denim Shorts, Black Leather Knee High Gladiator Sandals, Blue Sunglasses

1 comment :

BLOGGER TEMPLATES BY pipdig