8.8.15

JEWELRY INSPIRATION

I'm so into jewelry right now! I love thin and delicate necklaces and bracelets but I also love massive ones. I love gold but also rose gold and silver. So yeah, as you can see I'm not a difficult person when it comes to jewelry haha. Hope these pictures from my Tumblr will inspire you as much as they inspire me! 
Je suis à fond dans les bijoux en ce moment! J'adore les colliers ou les bracelets fins et délicats et parfois j'aime tout autant les colliers hyper massifs. Un jour je suis à fond dans l'or, l'autre dans l'argent ou le rose gold. Donc ouai, comme vous pouvez le constater, je suis pas une personne difficile à satisfaire lorsqu'il s'agit de bijoux haha. J'espère que ces quelques photos de mon Tumblr vous inspireront autant qu'elles m'inspirent à moi!

Don't forget to follow me on the other social media
     

No comments :

Post a Comment

BLOGGER TEMPLATES BY pipdig