12.8.15

HOW MANY TIMES

JACKET: HERE
TOP: New Look
JEANS: Zara
SHOES: Missguided
NECKLACE: HERE

Hey! I'm so in love with this outfit! And I'm even more in love with this jacket! It's from a website called "Wholesalebuying" and it was only 5$. I'm so into this kind of printed jacket so I had to try this one and I'm extremely satisfied. I also think the necklace goes very well with it! The jacket and the necklace are very colorful so I decided to match them with all black. The shoes are from Missguided and I almost never wore them and I don't even know why 'cause they're really pretty! Hope you guys love this outfit!
Hey! Je suis amoureuse de ce look! Et je suis encore plus amoureuse de cette veste! Ca vient d'un site appelé "Wholesalebuying" et ça coutait seulement 5$. Je suis à fond dans ce genre de petite veste imprimée donc il fallait que je prenne celle là aussi pour essayer et j'en suis extrêmement satisfaite. Le collier, qui est un peu dans les mêmes tons, va super bien avec je trouve! Et du coup, comme ça faisait déjà très coloré, j'ai choisi pour le reste de mettre que du noir. Les chaussures viennent de Missguided et je les ai quasi jamais mises. Franchement, je sais même pas pourquoi parce que je les trouve super belles en plus... 

Don't forget to follow me on the other social media
     

No comments :

Post a Comment

BLOGGER TEMPLATES BY pipdig