14.8.15

DARK SIDE

TOP: HERE
JEANS: Zara
SHOES: Zara 
NECKLACES: HERE

This outfit is not really my kind of outfit, well I mean that I wouldn't wear it everyday 'cause it's not my style. I feel like it's more gothic and punk than I'm but for once why not? It changes. As you may know, I'm into jewelry right know so when I saw these necklaces on Wholesalebuying I had to order them! It's a pack of 3 necklaces for only 2$! I particularly love the black chocker! The beautiful top is also from the same website and it was only 5$!
Cette tenue ne me ressemble pas vraiment, fin c'est pas le genre de tenue que je porterais tous les jours parce que j'ai l'impression que ça fait un peu gothique ou punk je sais pas trop. Mais pour une fois de temps en temps j'aime encore bien, ça change. Comme vous le savez, je suis à fond dans les bijoux en ce moment et quand j'ai vu ces colliers sur Wholesalebuying, il fallait que je les prenne. C'est un pack de 3 pour seulement 2$! J'aime particulièrement le ras du coup noir! Le top en dentelle vient du même site et lui était à 5$! 

Don't forget to follow me on the other social media
     

No comments :

Post a Comment

BLOGGER TEMPLATES BY pipdig