5.8.15

ADIDAS SUPERSTAR

Buy them HERE 

I finally got them! I'm sooo happy! I wanted them for ages and I never bought them first because they weren't available and then because I already have white sneakers so I thought that maybe it was not useful to buy an other pair... But anyway, we only live once so when I saw they were available on Zalando, well, I bought them... And I've no regret! They are even more gorgeous on my feet than on the pictures haha! I also liked the same ones with the black stripes but red is my color so I had to buy them in red. The black ones can be worn more often but I think it's always better when you can add a touch of color!
Je les ai enfiiiiin! Je suis trop contente! Je les voulais depuis méga longtemps et je les ai jamais achetées parce que déjà de un elles étaient jamais disponibles et de deux parce que j'avais déjà des blanches et je me disais que ça faisait un peu double emploi... Mais bon, on ne vit qu'une fois et quand j'ai vu qu'elles étaient dispo sur Zalando ben j'ai craqué... Et sans regret! Elles sont encore plus magnifiques à mes pieds que sur les photos haha! J'aimais bien aussi les mêmes avec les bandes noires mais le rouge c'est ma couleur donc j'étais limite obligée de les prendre en rouge. Même si c'est vrai que du coup, celles ci sont peut être un petit peu moins passe partout... Mais bon, une petite touche de couleur en plus ça fait jamais de mal! 

Don't forget to follow me on the other social media
          

No comments :

Post a Comment

BLOGGER TEMPLATES BY pipdig