6.7.15

MINORCA SNAPSHOTS

1. The view from my bedroom. 2. Flowers everywhere. 3. Made of white walls.
1. La vue de ma chambre. 2. Des fleurs partout 3. Minorque, ville faite de murs blancs.
1. Feeling free when seeing the sea 2. Nature. 3. The swimming pool of the hotel.
1. Se sentir libre en regardant la mer 2. Nature. 3. La piscine de l'hotel.
1. Seeing the sea everywhere. 2. Amazing colorful pottery. 3. Moonlight.
1. Voir la mer partout. 2. Superbe poterie colorée. 3. Claire de lune.

Here are some pictures from Minorca. I also shot some outfits but I didn't include them in this article 'cause I wanted to keep the "suspense". I'll post the looks in the next few days and I really hope you'll like them. Minorca is such a gorgeous city, I really fell in love with it 'cause it exactly the kind of city where I would love to live. So it was a beautiful discovery and I hope one day I'll be back there!
Voici quelques photos de Minorque. J'ai aussi shooté quelques tenues mais je les ai pas mises dans l'article parce que je voulais garder un peu de suspens -lol. Je les posterai petit à petit dans les prochains jours et j'espère vraiment que vous aimerez! A part ça, Minorque est une ville absolument magnifique! J'en suis vraiment tombé amoureuse parce que c'est exactement le genre de ville dans laquelle je rêverai de vivre. Ce voyage était une très belle découverte et j'espère pouvoir y retourner très prochainement!

Don't forget to follow me on the other social media
          

No comments :

Post a Comment

BLOGGER TEMPLATES BY pipdig