1.6.15

TENNIS COURT


TOP: Pepe Jeans
DUNGAREES: Stradivarius
SHOES: Pull & Bear 
BAG: Neuville

Tomorrow's my first exam and usually I'm never stressed about exams but this time I don't know why but it's different... I feel some pressure maybe cause it's my last year of university and if I succeed in June I'll be graduated!!! And if I fail some exams I'll have to wait till September to be graduated and so I'll not have a great summertime... So yeah, just gonna do my best and we'll see the result.
Demain, c'est mon premier exam et d'habitude je suis jamais stressée pendant cette période mais cette fois c'est différent, je sais pas pourquoi... Je suis un peu sous pression, peut être parce que c'est ma dernière année à l'unif et que je serai diplômée en juin!!! Et du coup, si je rate quelques exams, je devrai attendre septembre pour être diplômée et donc les vacances d'été ne vont pas être au top... Mais bon, je vais juste faire de mon mieux et on verra bien le résultat.

Don't forget to follow me on the other social media
          
Get this look for $67+ on Lookastic: White Long Sleeve T-shirt, Olive Overalls, White Low Top Sneakers, Black Leather Crossbody Bag

No comments :

Post a Comment

BLOGGER TEMPLATES BY pipdig