2.6.15

ADIDAS SUPERSTAR SUPERCOLOR




Ok, I know that everyone's getting crazy about these sneakers, they're so popular right now and I have to admit that I do also love them. Well, actually I just love these three colors. I love them buuut my favorite's Adidas sneakers will always be these beauties!!! *_*
Ok, je sais que tout le monde est dingue de ces shoes, qu'elles sont super en vogue en ce moment mais je dois vous avouez que je suis totalement dans la tendance aussi, j'ai succombé à leur charme! Fin, en fait j'aime que ces trois couleurs. Je les adore maaaais mes préférées seront toujours ces petites beautés!!! *_*
In red or green, whatever, I just love love them! But I don't buy them because I already have a pair of white sneakers that my bestie gave me as a present for my birthday last year so I think maybe it's too much... (hum, well, ok, it's just an excuse...) 
En rouge ou en vert, peu importe, je les adore tout simplement! Mais je les achète pas parce que j'ai déjà une pair de sneakers blanches que ma bestie m'avait offertes pour mon anniversaire l'année passée donc je me dis que ça fait peut être un peu double emploi... (oui bon ok, c'est juste un prétexte...)

Don't forget to follow me on the other social media
          

No comments :

Post a Comment

BLOGGER TEMPLATES BY pipdig