17.5.15

the Body Shop Honey Bronze highlighter

Hey, today for the first time I decided to do a beauty review. This one will be about the Body Shop Honey Bronze highlighter.
Hey, aujourd’hui pour la première fois, j’ai décidé de faire une «beauty review». Celle-ci parlera de l’highlighter Honey Bronze de chez The Body Shop.
There are three different ones: a gold, a rose gold and a brown. I bought the gold one and I was so enthousiast and so hurry to try it! But unfortunately, I was really disappointed. 
Il y en a trois différents: une dorée, un rose gold et un brun. Perso, j’ai acheté le doré et j’étais vraiment hyper enthousiaste et impatiente de l’essayer mais malheureusement, j’ai été très déçue.
I applied a little bit of the product on my skin so you can see the result and I’m pretty sure you don’t even notice that I have an highlighter on. So, really disappointed about this product, I expected a better result. I’m still looking for a good highlighter so if you have one to recommend me, let me know! xx 
J’ai appliqué un peu du produit sur ma main pour que vous puissiez vous rendre compte du résultat par vous mêmes, et je parie que vous ne remarquez même pas que j’ai de l’highlighter. Je suis hyper déçue, j’en attendais beaucoup. Du coup, je suis toujours à la recherche de l’highlighter parfait donc si vous en avez un à me conseiller, n’hésitez pas à me le dire! xx

Don't forget to follow me on the other social media
          

No comments :

Post a Comment

BLOGGER TEMPLATES BY pipdig